My friends will talk with you today about the importance of oil in industry, commerce and transport
And transportation, where that oil contributes a great deal to a lot of the usual magazines
Our daily lives and in the industry by providing the necessary fuel for the operation of machinery and equipment
Necessary for the advancement of the industry and progress to the level of excellence and that's where the oil is also contributing
In transport and communications traffic so because it provides all the petroleum products such as gasoline
Oils and many other products necessary for the operation of motor vehicles and engines
The other, the oil is a treasure in the ground must for any country with this treasure
The exploited properly exploited Aaudd benefit to mankind and is considered the great importance of the Petroleum
In exploration and refining operations of extraction and transportation of oil and processes and is the raw material for many
Chemical products such as fertilizer, pesticides, medicines and many other products
The oil is of great importance in the petrochemical industry and many modern industries
The easy oil transportation, storage, and this made it of great importance to the entire world

About bast aflam

«
Next
This is the most recent post.
»
Previous
This is the last post.

124 التعليقات:

  1. جاد وبسريه تامه جدا أرجو التواصل

    ردحذف
  2. انا ابغاك واحطك بعيوني

    ردحذف
  3. وهذا رقمي بسره تامه 0555119652

    ردحذف
  4. تعالى وأنا امتعك صح بزبى

    ردحذف
  5. تعرفين عل العود وش الاغاني الاتغنينها أو الفنانين الا تسمعين لهم

    ردحذف
  6. وين الاتصل ياساره

    ردحذف
    الردود
    1. salam momkin natwasol hon a amora ha sakype bita3i ok (hassanbidawi1) ana fi ntidarak

      حذف
  7. عجبتني وبس طيرتي عقلي من راسي بسرعة تواصلي معي أنا فحل وبعجبك زبي بريح كل ممحونة

    ردحذف
  8. خليتي قلبي يرفرف ويذوب فيك

    ردحذف
  9. بدون شي اعشق الحلوه ياربت تكون من نصيبي

    ردحذف
  10. بدون شي اعشق الحلوه ياربت تكون من نصيبي

    ردحذف
  11. ممكن نتعرف عنك انتي فين انا حاكون معك في اي لحضه

    ردحذف
  12. ممكن نتعرف عنك انتي فين انا حاكون معك في اي لحضه

    ردحذف
  13. خليتي قلبي يرفرف ويذوب فيك

    ردحذف
  14. هلا وغلا ممكن تعالي خاص زبي مولع

    ردحذف
  15. هلا وغلا ممكن تعالي خاص زبي مولع

    ردحذف
  16. ممكن اتعرف انا احمد من مصر العمر 40 سنه وده رقمى لو جاده01128097104

    ردحذف
  17. ادخلو فيكى ياحلوة حتى الخصاوى

    ردحذف
  18. ادخلو فيكى ياحلوة حتى الخصاوى

    ردحذف
  19. ادخلو فيكى ياحلوة حتى الخصاوى

    ردحذف
  20. أنا جاهز ياعيوني أنا مثل زوجك والله بريحلك كسك بس تعالي

    ردحذف
  21. انا كلي لك واريحك للأخر

    ردحذف
  22. انا كلي لك واريحك للأخر

    ردحذف
  23. انامستعد لكل طلبيك يا قمر والله لريحيك للاخر
    انا من اليمن

    ردحذف
  24. سوري مقيم في الرياض اي بنت حابة تنبسط تكلمني واتس 00966551502911

    ردحذف
  25. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  26. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  27. انا سعود جنوبي عمري35 سنه اسمر حاب اتعرف على صديقه من الجنوب سعوديه اومقيمه من نجران او خميس مشيط اوابها او جيزان ويكون عمرها من20الى 45متزوجه او مطلقه او ارمله لتواصل على الواتساب هذا رقمي لتواصل والتعارف ياليت ماتجيني الا الجاده فقط0553734518

    ردحذف
  28. انا سعود جنوبي عمري35 سنه اسمر حاب اتعرف على صديقه من الجنوب سعوديه اومقيمه من نجران او خميس مشيط اوابها او جيزان ويكون عمرها من20الى 45متزوجه او مطلقه او ارمله لتواصل على الواتساب هذا رقمي لتواصل والتعارف ياليت ماتجيني الا الجاده فقط0553734518

    ردحذف
  29. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  30. هلاوغلا مساء الخير

    ردحذف
  31. هلاوغلا مساء الخير

    ردحذف
  32. انا محمد سيف عمري25وهذا رقمي واتس 00967773170287

    ردحذف
  33. مساء الخير
    كيفك ياحلو
    ممكن ترد لو سمحت

    ردحذف
  34. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  35. 0554515086جاد وبسريه تامه

    ردحذف
  36. سارا انا جاد اذانتي جاده كلميني

    ردحذف
    الردود
    1. ساره انا جاد شوفي زبي اذا اعجبك راسليني

      حذف
    2. ساره انا جاد شوفي زبي اذا اعجبك راسليني

      حذف
  37. كله كذب تضحك علي الرجال

    ردحذف
  38. أنا جاد فعلاً وهيدا رقمي من الامارات 0507979412وأنتظرك على نار

    ردحذف
  39. هلا فيكم أحبتي هذا رقمي واتساب 0096533185739

    ردحذف
  40. حاب أتعرف على بنوته او مطلقة بسريه

    ردحذف
  41. حاب أتعرف على بنوته او مطلقة بسريه

    ردحذف
  42. النصيب أعمي... حتى لو في آخر الدنيا

    ردحذف
  43. حاب اتعرف على مطلقه أو سالب
    وووانا وربي جاد

    ردحذف
  44. حاب اتعرف مطلقه أو سالب
    والله انا... جاد

    ردحذف
  45. هذا رقمك

    ردحذف
  46. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  47. عايز انيك مدام تكوان بتحب النيك بس فالسر وانا تحت أمرها

    ردحذف


Top